• Emil Breman

Sommarhälsning, konstertips och erbjudande 🌞

Faschings vänner fortsätter att växa och vi är nu – håll i er – över 4 000 medlemmar!

Vi är otroligt glada och stolta över att vi är många som vill vara med och stötta Fasching och få tillgång till dessa förmåner som följer med medlemskapet:

• 25 procents rabatt på alla konserter

• Förköp på biljetter innan de släpps till allmänheten

• Stammiskvällar där du bokar en allt i ett kombo-biljett: konsert, mat och garderob. Under kvällen kan du även köpa dryck till förmånliga stammispriser. Vi Faschingvänner sitter tillsammans vid förbokade bord och äter kvällens middag som har valts ut av köket.

Höstens stammiskvällar

Med start 21 augusti. Redan nu kan du gå in och boka biljetter till många av höstens Stammiskvällar.

+++

Tips på jazzkonserter i sommar

• Jazz & Blues All Star Festival på Skeppsholmen i Stockholm återvänder 30-31 augusti 2024. Jazz and Blues Festivalen

• Jazz på Skansen 2024. Njut av fantastiska sommarkvällar med jazzmusik från Sollidenscenen. Jazz på Skansen

Tidningen JAZZ - erbjudande för nya prenumeranter

Faschings Vänner samarbetar med tidningen JAZZ Orkesterjournalen, Sveriges ledande – och världens äldsta – jazzmagasin, just nu får alla nya prenumeranter en ännu större rabatt! Tidningen utkommer med 6 nr per år. Som prenumerant får du även tillgång till jazzarkivet - alla nummer från 1933 och fram till idag. Nu 6 nummer för enbart 399kr, istället för 545kr.

Gå in via länken nedan och använd kod för att få ett mycket förmånligt pris: NY2024

Glad sommar önskar Faschings Vänners styrelse

Emil Breman (ordförande), Bo Ahnegård, Hasse Letho, Hans Nilsson, Jari Rusanen, Henrik Sjöberg, Åsa Sjöwall, Andrea Wester

Vill du engagera dig eller har frågor till oss?

Välkommen att höra av dig till: medlem@faschingsvanner.se